Dani utazási és spirit blogja

Dani utazási és spirit blogja

Magamról, avagy a koronavírus egy világutazó szemével

2020. november 24. - LengyelDani utazós és spirit blogja

Dani vagyok, és úgy döntöttem, hogy elindítom ezt a blogot, mert 100 ország beutazása és a saját lelki utam járása közben annyi érdekes történt velem, hogy úgy gondoltam, ezek a megélések, történetek nektek is segítségetekre lesznek.

Nagyon sokszor égi segítséget kaptam/kapok az utazásaim során, amit én csak úgy hívok, hogy „kutyaszerencse”.

Idén sem hagyott cserben a kutyaszerencsém. Még a tavalyi évben 7 új ázsiai országba mentem el, összesen 30-szor ültem repülőn, tehát a tavalyi évet csúcsra járattam. Itthon és Európában is egyaránt. 

Idén egész véletlenül úgy alakult, hogy januárban elmentem egy haverommal Floridába, majd március (!!) elseje  és 10-e közt szintén USA-ban,  Kaliforniában utazgattunk.  Hatalmas szerencsém volt, ott kint Amerikában semmi nem érződött a közelgő időszak nehézségeiből. Santa Monica beachen voltam még 9-én este, és mindenki jól érezte magát, a híres vidámpark a mólón telt házzal üzemelt. Az éttermek, bárok tele, a sétálóutcán mindenki vidám volt. Hazafelé meg jó sok csövessel utaztunk együtt a buszon Beverly Hills felé.

Eljött a március 10-e. Este repültünk vissza Los Angelesből Londonba, onnan pedig Wizz Air-rel Londonból Budapestre. Ezen a magyar fapadoson láttam először maszkos embereket meg kézfertőtlenitést..

Itthon már mindenki pánikolt, nem is értettem, mi a helyzet. Nem követem általában a híreket, én csak utazom vagy lelki dolgokkal foglalkozom. 

Később egy üzenetet kaptam, hogy dolgozni sem kell már mennem, alapfizetésre kerültem. Nekem eleve az utazás a munkám is, hálókocsi-kalauz vagyok. Általában német és svájci útvonalon teljesítek szolgálatot, mindig éjszakai vonaton.

Emellett nagyon sok embertől hallottam hasonló történeteket, a rekord, amikor egy jó ismerősömet nem engedték fel egy Németországba tartó gépre, mert nem voltak német papírjai.

Nyilvánvalóvá vált, hogy egy ideig se külföldi út, se munka, így a fizetés is kevesebb. Soha nem szabad kétségbe esni. NINCS AZ A ROSSZ, AZ A LÁTSZÓLAG ROSSZ, AMIT A SAJÁT HASZNUNKRA NE TUDNÁNK FORDÍTANI. Szerintem semmi nem történik véletlenül, mindig minden akkor történik, és pont úgy, ahogy annak lennie kell. Ez egy spirituális alaptétel! Egy végtelen intelligens univerzumban nem is lehetne ez másképp.

Tehát abból főztem, amim volt. Nekem ingyen van a vonat a munkám miatt. Tehát elkezdtem belföldön utazgatni. Fiatal koromban már rengeteget utaztam itthon, de már sok mindent elfelejtettem, meg rengeteg hely volt, ahová nem jutottam el korábban. 

Nagyon sok érdekes helyet találtam Magyarországon, amiről sok ember nem is tud. Ezekről a különleges általam felfedezett itthoni desztinációkról szeretnék majd nektek mesélni. Sok különleges energiájú helyet, ázsiai vallásokhoz köthető templomokat és közösségeket ismertem meg.  Elkezdtem túrázni, majdnem végigjártam a Magyar Caminót, ezt korábban magamról el sem tudtam képzelni. Sok gyerekkorom óta halogatott dolgot csináltam meg, kis híján teljesítettem egy magamnak kitűzött spirituális célt, amiről, ha eljutok oda, szintén szeretnék írni nektek. 

Rengeteg értékes és érdekes emberrel találkoztam, sokan vendégül is láttak, ami nagyon sokat jelentett nekem.

Amikor nyáron lehetett utazni, akkor rengeteget jöttem-mentem. Majdnem az első vonaton fent voltam, amikor már szabadon lehetett oda és vissza utazni Ausztriába. Én voltam egyedül rajta utas.

Most, hogy már ősz végén járunk, most kezdett csak hiányozni úgy a távolsági utazás. Október végén lett volna egy Las Vegas-i utam, az elmaradt.  Hiányzik a német nyelvű környezet is, hiszen én arrafelé dolgozom békeidőben.

Eddig úgy érzem, hogy magamból a legtöbbet hoztam ki jelen körülmények közt, remélem, ez így is marad. Jó lenne, ha már újra lehetne messzebbre is utazni.

Én azt üzenem mindenkinek, hogy kicsit kapcsolja ki a híreket, és figyeljen magára, mi az, amit még meg kell élnie az életben, és ha van rá módja, lehetősége, akkor cselekedjen.

Az élet, az, hogy itt élhetünk a Földön, az egy nagyon értékes ajándék, ne pazaroljuk el az életünket azzal, hogy félünk.

Tudjátok, mi a „félelem” ellentéte?

- Az „egész”.

Legyünk mi magunk egész emberek, és ne féljünk semmitől, ne féljünk megvalósítani mindent, amiről álmodtunk. 

Én egész végig nem féltem ettől az egésztől. Félre ne értsétek, nekem is vannak félelmeim, de speciel ettől nem. Ráadásul voltam én már „kínai náthás” Szöulban és Hongkongban is. A szmogtól és a benne megragadó vírusoktól. Tehát nekem próbáljanak meg újat mutatni :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://spiridani.blog.hu/api/trackback/id/tr3016260250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása